Firma: Krakowskie Biuro Festiwalowe
Region: woj. Małopolskie - Kraków
Stanowisko: Młodszy specjalista ds. Nowych Mediów i PR
Kontakt: mmarszalek@biurofestiwalowe.pl
Krakowskie Biuro Festiwalowe poszukuje pracownika na stanowisko: Młodszego specjalisty ds. Nowych Mediów i PR:
Opis stanowiska:
- Współtworzenie strategii komunikacyjnych dla marek KBF;
- Prowadzenie komunikacji marek KBF w mediach społecznościowych;
- Bieżące administrowanie stronami www KBF;
- Przygotowywanie treści i dobór grafik na potrzeby social media;
- Moderowanie i monitorowanie treści w mediach społecznościowych;
- Przygotowywanie i tworzenie treści do komunikacji newsletterowej;
- Pozyskiwanie oraz współpraca z patronami medialnymi projektów;
- Negocjowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczanie umów z patronami i partnerami KBF;
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie prowadzenia zintegrowanych działań marketingowych;
- Kontakty z prasą, radiem, telewizją i mediami elektronicznymi;
- Obsługa dziennikarzy i fotoreporterów podczas wydarzeń organizowanych przez KBF
- Inne zadania z zakresu marketingu.
Wymagania:
- Umiejętność redakcji tekstów (lekkie pióro);
- Dobra orientacja w aktualnych trendach w social mediach i marketingu internetowym;
- Praktyczna znajomość kanałów komunikacji SM: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Linkedln, Snapchat
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Zainteresowanie bieżącymi wydarzeniami kulturalnymi w Krakowie, w kraju i zagranicą;
- Pełna dyspozycyjność i gotowość do pracy w niestandardowym czasie (np. Sylwester, Wielkanoc);
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i kompetencje językowe;
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność;
- Umiejętność pracy pod presją czasu, dotrzymywanie terminów;
- Kreatywność, elastyczność, otwartość na wyzwania;
- Umiejętność analizowania i raportowania danych;
- Gotowość do podjęcia innych wyzwań marketingowych.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w obszarze marketingu interaktywnego/social mediów;
- Doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych;
- Znajomość programów graficznych np. Photoshop;
- Prawo jazdy kat. B;
- Znajomość rynku reklamy internetowej i zasad pozycjonowania;
- Znajomość innych języków obcych;
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w social mediach;
- Znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics, Brand24, Sotrender).
Oferujemy:
- Umowę o pracę na zastępstwo w prężnie rozwijającej się instytucji kultury;
- Udział w realizacji flagowych wydarzeń kulturalnych Krakowa;
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji;
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 27 lutego 2016 r. do siedziby Krakowskiego Biura Festiwalowego przy ul. Wygranej 2 w Krakowie lub mailem na adres mmarszalek@biurofestiwalowe.pl z dopiskiem REKRUTACJA MEPR 2016.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie w dokumentacji aplikacyjnej następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)".